رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر بعد از یک ماه بندگی را به همه مؤمنان و روزه‌داران چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر بعد از یک ماه بندگی را به همه مؤمنان و روزه‌داران به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و جامعه دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

در متن پیام چنین آمده است:

«اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

سپاسگزار خداوند بزرگ هستیم که بار دیگر توفیق بندگی بارگاهش را نصیب زمینیان کرد که در بحبوحه شیوع بیماری کرونا و بیم ابتلا به این بیماری بندگانش را فراموش نکرد و توان روزه‌داری در این ماه را به آنان اعطا نمود.

شکوفه‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است و همگان چشم‌انتظار نظاره رنگین کمان باران رحمت الهی در طلوع عید سعید فطر هستند، اما هنوز نجوا‌های عاشقانه سحر‌های رمضان و الغوث‌های شب‌های عظیم قدر در گوشمان طنین‌انداز است.

عید فطر روز تولد دوباره فطرت‌های روشنی است که بعد از گذشت ماه مبارک رمضان و روز‌ها و شب‌های بندگی در اولین روز از ماه شوال اجر و پاداش یک ماه بندگی خود را در قرب الهی می‌بینند.

اینجانب از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات شما را مسئلت دارم و فرارسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان، هم‌میهنان مؤمن ایران اسلامی، هم استانی‌های ولایتمدار و روزه دار در چهارمحال و بختیاری و همکاران عزیزم در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جامعه دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم بهترین سرنوشت برای بندگان خالصش رقم زده شود.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار