امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: عید سعید فطر روز همبستگی، وحدت و اقتدار مسلمانان است که از مهم‌ترین ضروریات کنونی جهان اسلام در برابر دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: دشمنان با اصل دین اسلام و قرآن مشکل دارند و اگر امروز در گوشه ای از جهان به مسلمانی ظلم می شود و بیش از ۷۰سال فلسطینیان را آواره می کنند به دلیل شکاف و اختلافاتی است که بین مسلمانان ایجاد شده است.

او اظهارداشت: عید سعید فطر فرصت مناسبی برای تفکر جهان اسلام و شناختن دشمن اصلی و تقویت وتحکیم وحدت اسلامی است.

امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل بیماری کرونا در کشور گفت: ستاد مبارزه با ویروس کرونا، پزشکان، پرستاران و کادربهداشت و درمان کشور مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری جنگیدند و موفق شدند بیماری را کنترل کنند که قابل تقدیر است.

فاطمی نسب افزود: مردم نیز در این مدت پای کار بوده و درکنار مدافعان سلامت حضور داشتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند که لازم است هم به دلیل رعایت شرایط قرنطینه و هم به خاطر لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب و همکاری در برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان جامعه درکنار سایر نهادهای حمایتی از این مردم فهیم قدردانی کنم.

فاطمی نسب با اشاره به وضعیت کشورهای غربی در دوران بیماری کرونا افزود: در کشورهای غربی که دم از تمدن می زنند همه مشاهده کردند که چگونه افراد کهنسال و سالخورده را از دریافت خدمات پزشکی محروم می کردند ولی در ایران اسلامی سن و سال بیماران هیچ تاثیری در دریافت خدمات پزشکی نداشت.

او اضافه کرد: ملت ما قدر رهبری، نظام و این مکتب را می دانند و تا زمانیکه گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند از تمامی میدان ها سربلند بیرون خواهند آمد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.