بازی الاکلنگی کرونا در مازندران

تعداد مبتلایان جدید به کرونا در مازندران این روز‌ها همانند الاکلنگ بالا و پایین می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۵۲ بیمار مبتلا به کرونا دیروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شده بودند این میزان در روز جمعه ۷۷ نفر بود یعنی مازندرانی‌ها در آغاز هفته با کم شدن ۴۰ درصدی مبتلایان به کرونا به کاهش ترکتازی این ویروس سمج کمی امیدوار شده بودند، اما آمار‌های امروز دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و ابتلای ۷۰ نفر نشان می‌دهد چندان نباید به کاهش آمار‌ها دلخوش بود، چون کرونا همانند الاکلنگ هر روز و هر ساعت بالا و پایین می‌رود.

امروز و در چهارمین روز خرداد ماه ۷۰ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند تا روسای دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل از مردم بخواهند با توجه به حضور پر تعداد مسافران به استان، برای کمتر شدن تعداد بیماران کرونایی، حتما فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: غربالگری زندانیان بسیار مهم است

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۷۴ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲۶۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: مازندران همچنان جزء استان‌های زرد و قرمز کشور از لحاظ ابتلا به کرونا است بنابراین مسافران و مردم از سفر‌های غیر ضروری به این استان خودداری و فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

بابل همچنان یک رقمی

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۹ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

او افزود: ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۲۰ بیمارعلائم تنفسی حاد دارند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار