جرقه پریز برق، کار دست مرکز سلامت بردخون داد

جرقه پریز برق باعث آتش سوزی در مرکز جامع سلامت بردخون در شهرستان دیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص آتش سوزی رخ داده در ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون گفت: این آتش سوزی در بخشی از اتاق آزمایشگاه در ساعت ۱۴:۱۵ دیروز به علت جرقه پریز برق با اقدام به موقع کارکنان و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

احمد آخوندی افزود: در این حادثه به هیچ یک از کارکنان و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده، ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده‌اند که میزان خسارت در دست بررسی است.

او ادامه داد: وسعت آتش سوزی محدود بود و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد شد و به سایر قسمت‌های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر درباره وضعیت بیمه‌ای ساختمان و تجهیزات مرکز بیان کرد: ساختمان مرکز و تجهیزات آن زیر پوشش بیمه حوادث از جمله آتش سوزی است.

آخوندی با تاکید بر استمرار ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت بردخون گفت: خدمات معمول مرکز در حال انجام است و این حادثه خللی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به وجود نیاوده است.

او با اشاره به درج خبر آتش سوزی در مرکز سلامت بردخون در یکی از خبرگزاری‌ها افزود: خبری در این خصوص به نقل از رئیس شورای اسلامی شهر بردخون منتشر شده که با توجه به اشراف نداشتن او به موضوع و نوع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برآورد صحیحی از میزان خسارات و میزان آتش سوزی انجام نگرفته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون ۵ خانه بهداشت، یک مرکز خدمات جامع سلامت، ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و یک پایگاه سلامت وجود دارد که از مجموع ۹ ساختمان موجود، تعداد ۶ ساختمان نوسازی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.