پروژه‌ای که چهار وزیر دید

نماینده منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح توسعه فرودگاه رامسر ۴ وزیر را به خود دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۱۲ سال پیش مجوز تخریب ساختمان‌های نهاد ریاست جمهوری را اخذ کردیم، گفت: این پروژه ۴ وزیر به خود دیده است و از سال ۹۳ به طور کامل متوقف شده بود.

او افزود: با آمدن آقای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی این وزارتخانه تبدیل به وزارت کار شد و با تلاش همه مسئولان شاهد بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر هستیم.

حسینی گبا بیان اینکه برای توسعه استان گروه بندی‌ها، ارزشی ندارد ، ادامه داد: توسعه این استان نیاز به زیرساخت دارد و باید همه در کنار هم برای توسعه زیرساخت‌ها تلاش کنیم و برای تجهیز ترمینال و توسعه ناوبری فرودگاه رامسر و کمربندی شهرستان هم باید نگاهی ویژه ای شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رفاه ساکنان رامسر و تنکابن یک اصل است، گفت: باید از پتانسیل فرودگاه برای توسعه اقتصاد و گردشگری منطقه بهره برد.

بیشتر بخوانید: نخستین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم

حسینی همچنین از اسلامی وزیر راه، امیرمکری رییس فرودگاه‌های کشور، حسین زادگان استاندار، شریعت نژاد نماینده سابق، آزاد فرماندار و مسئولان محلی برای توسعه فرودگاه رامسر قدردانی کرد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار