معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان؛

پیش بینی ثبت نام بیش از ۴۵ هزار دانش آموز هرمزگانی در پایه اول ابتدائی

آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی جدید میزبان بیش از ۴۵ هزار دانش آموز پایه اول ابتدائی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان میزبان بیش از ۴۵ هزار دانش آموز در پایه اول ابتدائی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است.

بیت اللهی افزود: برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش استان هرمزگان است.

او گفت: ثبت نام دانش آموزان بدو ورود به دبستان از یکم خرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ۹۹ ادامه دارد و پیش بینی می‌شود بیش از ۴۵ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس سراسر استان هرمزگان ثبت نام شوند.

آموزش و پرورش هرمزگان افزود: تعداد دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۳ هزار و ۶۷۸ نفر می‌باشد که پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره‌ی ابتدایی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است.

بیت اللهی گفت: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری ۹۸ درصد است و تعداد ۲۲۷ هزار و۵۶۱ دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزش از طریق افزایش فرصت‌های برابر و نیز ارتقا پوشش آموزشی بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی است.

بیت الهی با تاکید بر اینکه آموزش ابتدایی، متولی رسمی آموزش و پرورش در اوان کودکی است افزود: توجه به آموزش و تربیت مطلوب و اثربخش در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و آموزگاران کلاس اول، معماران خشت اول تعلیم و تربیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.