خط و نشان ستاره بسکتبال عربستان

ستاره چند ملیتی تیم ملی بسکتبال عربستان سعودی، پیروزی بر تیم ملی ایران را هدف اصلی تیم خود دانست.

خط و نشان ستاره بسکتبال ربستان علیه ایرانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات انتخابی کاپ ۲۰۲۱ آسیا در گروه E باید با تیم‌های عربستان، سوریه و قطر رقابت کند. 

خالد عبدالجبار ستاره تیم ملی بسکتبال عربستان در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی بسکتبال ضمن تعریف و تمجید از تیم ملی بسکتبال ایران هدفش را شکست ایران عنوان کرد.

این بازیکن سودانی –مراکشی تیم ملی عربستان سعودی با وجود این که در کانادا بزرگ شده، به دلیل این که متولد عربستان است مجاز بود به عضویت این تیم خاورمیانه‌ای درآید.

سایت فیبا نوشت، یکی دیگر از تیم‌های دارای سابقه حضور در جام جهانی،  ایران است که عربستان سعودی در آینده نزدیک با آن بازی خواهد کرد، این دو تیم قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰ (۷ آذر) در ایران با هم بازی کنند و سپس بازی برگشت در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ (۳ اسفند) در عربستان برگزار خواهد شد.

عبدالجبار درباره ایران گفت: این تیم عالی است و بازیکنان خوبی دارد. من مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حد ممکن برای این بازی آماده شویم. ما بسیار خوش بین هستیم. همیشه می‌خواهیم با علم به اینکه می‌خواهیم پیروز شویم، وارد این بازی شویم و این هدف ما است.

او ادامه داد: این واقعاً همان چیزی است که ما سعی داریم به دنبال آن باشیم و امیدواریم که بتوانیم کسانی را که خارج از کشور بازی ما را تماشا می‌کنند و همچنان از ما حمایت می‌کنند، غافلگیر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار