جانشین رئیس پلیس راه ناجا مطرح کرد؛

اعمال محدودیت در محور هراز در صورت افزایش بار ترافیک/ توصیه پلیس به رانندگان وسایل نقلیه در زمان بازگشت از سفر

سرهنگ شرافتی درباره محدودیت‌های تردد در محور‌های شمالی کشور توضیحاتی داد.


سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیش بینی ما برای تعطیلات عید فطر سال جاری یک موج رفت و یک موج برگشت بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: موج رفت و خروج هموطنان از پایتخت به محور‌های شمالی و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه شروع شد و تا یکشنبه ۴ خردادماه ادامه داشت که محور‌های شمالی از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و ترافیک سنگین و نیمه سنگینی را در محور‌های شمالی کشور داشتیم.

او گفت: پیش بینی ما بر این بود که از امروز موج برگشت را باتوجه به پایان تعطیلات داشته باشیم و همین اتفاق هم در محور‌های شمالی رخ داد.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: محور‌های شمالی منتهی به پایتخت کشور از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و به همین دلیل از ساعت ۱۲ امروز ترافیک را از مرزن آباد به سمت کرج به طور یکطرفه اعمال کردیم و در حال حاضر هم ترافیک در آن محور به طور یکطرفه به سوی کرج و تهران است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: در شمال به جنوب محور هراز هم ترافیک نیمه سنگینی را داریم و تردد پر حجمی را در محور هراز و فیروز کوه شاهد هستیم.

او گفت: در محور هراز، فیروزکوه و کرج_چالوس محدودیت‌هایی را داشتیم.

سرهنگ شرافتی افزود: در محور فیروزکوه محدودیت‌هایی را برای تریلر‌ها و کشنده‌ها داشتیم و به جز وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امشب از تردد انها، از فیروز کوه به سمت تهران جلوگیری می‌کنیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: همچنین تردد وانت بار‌ها در محور هراز از ساعت ۸ تا ۲۴ امشب ممنوع است.

او بیان کرد: در محور هراز اگر حجم ترافیکی مان سنگین و نیمه سنگین شود، اعمال محدودیت خواهیم داشت و از رودهن به سمت آمل از تردد وسایل نقلیه جلوگیری می‌شود و مسیر را از آب سرد به سمت رودهن به جهت هدایت ترافیک یکطرفه می‌کنیم تا هموطنان با مشکلات کمتری به مقصد خود برسند.

سرهنگ شرافتی افزود: توصیه می‌شود رانندگان با پرهیز از چهار تخلف مهم، نداشتن توجه کامل به جلو، خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ که بیش از ۸۰ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا بیان کرد: انشالله که هموطنان در صحت و سلامت به مقصد خود برسند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار