توهم توطئه آمریکایی‌ها گریبانگیر بنیانگذار مایکروسافت شد

طبق یک نظرسنجی، شماری از آمریکایی‌ها معتقدند «بیل گیتس» تلاش می‌کند تا از آینده ویروس کرونا برای کنترل جهان بهره ببرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، برپایه یک نظرسنجی که به تازگی انجام شده، بیش از ۲۵ درصد از آمریکایی‌ها و بطور خاص، ۴۴ درصد از جمهوری خواهان در اعتقادی عجیب باور دارند بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در حال برنامه ریزی است تا با استفاده از واکسن ویروس کرونا، تراشه‌ای را به بدن مردم جهان با هدف کنترل آن‌ها وارد کند.

در این نظرسنجی که از سوی یاهونیوز و شرکت انگلیسی «YouGov» به انجام رسیده، از ۱۶۴۰ آمریکایی در خصوص این تئوری توطئه در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ مه سؤال و پرسش به عمل آمد. نزدیک به ۲۸ درصد از افراد بالغ آمریکایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، گفتند به این نظریه اعتقاد دارند و ۴۴ درصد از پرسش شوندگانی که خود را جمهوری خواه معرفی کرده بودند، گفتند این نظریه‌ای صحیح است. این در حالی است که تنها ۱۹ درصد از دموکرات‌هایی که در این نظرسنجی مشارکت داشتند، گفتند چنین نظریه‌ای را باور دارند و ۵۲ درصد از دموکراتها، اعلام کردند این یک تئوری اشتباه است.

برپایه عقیده این دسته از آمریکایی ها، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در حال سوء استفاده از همه گیری ویروس کووید-۱۹ به عنوان راهی است که بتواند بوسیله آن، واکسنی را به همراه یک ریز تراشه وارد بدن انسان‌های جهان کند که بوسیله آن قادر باشد مردم جهان را کنترل کند. حتی برخی از هواداران این تئوری توطئه تا آنجا پیش رفتند که گفته اند بیل گیتس تصمیم دارد ۱۵ درصد از جمعیت جهان را با تزریق این واکسن از بین ببرد.

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس پیشتر از پژوهشی حمایت مالی کرده بود که از سوی دانشگاه ام آی تی و دانشگاه رایس به انجام رسیده و در خصوص یک دستگاه تحویل واکسن قابل شناسایی از سوی تلفن‌های هوشمند بود.

همچنین دیلی میل به نقل از یکی از هواداران این نظریه می‌نویسد که گفته: کار بیل گیتس به او نوعی «کنترل دیکتاتورگونه سیاست بهداشت جهانی» را می‌دهد.

همچنین راجر استون، مشاور سابق دونالد ترامپ در یک برنامه رادیویی گفته، بیل گیتس و دیگر نخبگان جهانی گرا (گلوبالیست ها) در حال سوء استفاده از ویروس کرونا و واکسن اجباری او برای کاشت ریز تراشه در بدن مردم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار