سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

آتش سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی

ملکی از آتش سوزی یک ساختمان ۶ طبقه در خیابان مولوی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۹:۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ششم خرداد ماه) یک مورد آتش سوزی ساختمان در محدوده جنوبی بازار تهران، خیابان مولوی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و سریعا ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که محل حادثه یک ساختمان ۶ طبقه است که یکی از اتاق‌های طبقه ششم آن به وسعت ۱۲ متر که محل نگهداری از پارچه بود و راهی برای عبور از بین این پارچه‌ها وجود نداشت، دچار آتش سوزی شده است.

ملکی افزود: تأخیر در عملیات آتش نشانان می‌توانست تمام واحد ۱۲۰ متری را شعله ور کند و آتش نشانان خود را با سختی زیاد به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول اطفا شدند.

آتش سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی


بیشتر بخوانید: وقوع آتش سوزی در فضاهای سبز با گرم شدن هوا


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خیلی زود عملیات اطفا انجام شد، گفت: نیرو‌ها در حال جابجایی پارچه‌های سوخته هستند تا لکه گیری هر چه زودتر انجام شود.

او بیان کرد: مشکل عملیاتی در حال حاضر وجود ندارد و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمده است.

ملکی گفت: این حادثه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

آتش سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی

انتهای یپام/

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
بايد تو بازاراي مركزي در طول روز كه شلوغه هر پنجاه متر يه ماشين آتيش نشاني با خدمه آماده اطفا حضور داشته باشن نه اينكه تو ايستگاه فوتبال بازي كنن تا خبرشون كنن
آخرین اخبار