پرواز های همدان - مشهد از سرگرفته می شود

 مدیر اطلاع رسانی فرودگاه همدان گفت: پرواز‌های همدان - مشهد از فرودگاه بین المللی همدان از بیستم خردادماه انجام می‌شود.

آغاز مجدد پرواز های همدان - مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صائمین  مدیر اطلاع رسانی فرودگاه همدان با اعلام این خبر گفت: پرواز مستقیم همدان به مشهد در روز‌های سه شنبه و جمعه هرهفته از بیستم ماه جاری مجددا برقرار خواهد شد.

او با توجه به صدور دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ضد عفونی روزانه همه ترمینال‌ها و اماکن اداری مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد.

مدیر اطلاع رسانی فرودگاه همدان  بیان کرد: پرواز‌های همدان- مشهد بصورت چارتری هر هفته در دو روز سه شنبه و جمعه انجام خواهد شد.

صائمین  بیان کرد: روز‌های سه شنبه ساعت پرواز از مشهد به همدان ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه و بالعکس  از همدان به مشهد  ۱۵.۱۵ دقیقه خواهد بود همچنین روز جمعه پرواز از مشهد به همدان ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه و بالعکس از همدان به مشهد ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه شرکت هواپیمایی قشم ایر مسئولیت این پرواز را به عهده دارد، گفت:  شهروندان می‌توانند از طریق آژانس‌های مسافرتی سطح شهر نسبت به تهیه و رزرو بلیت این پرواز اقدام کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.