دهقانکار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصمیم گیری برای برگزاری یا لغو نمایشگاه کتاب به هفته بعد موکول شد

سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: قرار است در جلسه هفته آینده درباره برگزاری یا لغو نمایشگاه کتاب با حضور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری شود.

ایوب دهقانکار سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: قرار است هفته آینده جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شود. این جلسه که با حضور جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد درباره برگزاری یا لغو سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصمیم می گیریم.

او افزود: به دلیل اینکه می خواهیم جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشته باشد زمان برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری را تغییر می دهیم.

گفتنی است پیش از این قرار بود جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پس از عید سعید فطر برگزار شود و در این جلسه با حضور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره برگزاری یا لغو سی و سومین دوره نمایشگاه تصمیم گرفته شود. تاکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار نشده است .پیش از این زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پیش از شیوع بیماری کرونا در کشور ۲۵ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه اعلام شده بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار