توزیع ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی در کوار

۱ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان تومان بسته‌های حمایتی در شهرستان کوار توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی سخاوتی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی کوار با  اشاره به اینکه در شهرستان کوار به محض طرح ایده رزمایش مواسات، قرارگاهی متشکل از نهادها و سازمان‌ها به فرماندهی امام جمعه این شهرستان تشکیل شد، گفت: در تمامی محلات و مساجد پایگاه‌هایی  به همین منظور راه اندازی شد تا به شناسایی افراد نیازمند و نیازمندی‌های آنان پرداخته شود.

او، با اشاره به توزیع کارت‌های هدیه افزون بر بسته‌های حمایتی که شامل اجناس غیر نقدی می‌شود، بیان کرد: با همکاری همه سازمان‌های عضو قرارگاه رزمایش مواسات کوار و مشارکت هیئت‌های مذهبی مساجد،در جریان رزمایش مواسات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

سخاوتی با تاکید بر مشارکت بچه‌های مسجد در تب سنجی مردم تصریح کرد: با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان کلاس‌های آموزشی پیرامون غسل و تدفین متوفیان از کووید ۱۹ برگزار شد که  تاکنون مورد نیاز قرار نگرفته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی کوار رعایت کلیه موارد بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا را در مساجد کوار مورد تاکید قرار داد و افزود: در برگزاری نماز عید سعید فطر نیز تمامی پروتکل‌های رعایت شد و نمازگزاران در مصلا و مساجد شهرستان به سلامت اقامه نماز کردند.

۴۲ مسجد شهری و روستایی در منطقه کوار استان فارس قرار دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار