اجرای فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه سواد آموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه در راستای اساسنامه سازمان و هم‌زمان با کلاس گذاری در سال جاری اجرایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه در راستای اساسنامه سازمان و هم‌زمان با کلاسگذاری در سال جاری اجرایی می‌شود.

 هرمز نورزی‌فرد  گفت: فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه حوزه معاونت سوادآموزی از جمله خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی، فعالیت‌های فرهنگی در مراکز یادگیری محلی، طرح آموزش عملی نماز (کلید بهشت)، مسابقات فرهنگی، طرح‌های ابتکاری و طرح icdl (آموزش عملی رایانه) هم‌زمان با فعالیت‌های اصلی و با شروع فصل کلاس گذاری برنامه ریزی، اجرا و پیگیری می‌شوند.

او افزود: این برنامه‌ها در راستای اساسنامه سازمان نهضت سوادآموزی مبنی بر نشر و اشاعه فرهنگ اسلامی و تاکید بر طراحی و اجرای فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه جهت غنی‌سازی برنامه‌های درسی حوزه‌های تربیت و یادگیری ویژه سوادآموزان در سند تحول بنیادین، اسناد بالادستی و سیاست‌های سال سازمان نهضت سوادآموزی با لحاظ وضعیت و شرایط فرهنگ‌های بومی منطقه‌ای هماهنگ می‌شوند.

نوروزی فرد اظهار داشت: سرانه فعالیت‌های فوق برنامه در سال جاری برای اجرای طرح خواندن با خانواده در دوره سوادآموزی به ازای هر نفر ۲۵۰۰۰۰ ریال و در دوره انتقال ۳۵۰۰۰۰ ریال، در طرح حلقه‌های کتابخوانی ۳۰۰۰۰۰ ریال، در مراکز یادگیری محلی در بخش دولتی ۹۵۴۸۰۰ ریال در بخش مشارکتی ۱۰۳۱۸۰۰ ریال، در بخش غیر دولتی ۱۳۰۴۶۰۰ ریال و به ازای هر نفر در طرح icdl (آموزش مقدماتی رایانه) مبلغ ۲۱۰۰۰۰۰ ریال مطابق شیوه نامه‌های موجود قابل پرداخت است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.