فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:

اقتدار و امنیت نظام اسلامی حاصل خون شهیدان است

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: اقتدار و امنیت کنونی نظام اسلامی حاصل خون پاک شهیدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در دیدار صمیمی با برادر سرباز رشید اسلام شهید عادل فیلی شمشیری گفت: امروز توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران، در دفاع از خود و تامین امنیت ملی و همبستگی و پایبندی به اسلام و ارزش ها‌ی آن در تامین امنیت اجتماعی عامل اقتدار و امنیت کشور در مرکز نفاق و ناامنی منطقه‌ای است.

او افزود: این امنیت در سایه خون صد‌ها شهید و با همت جوانان و مردم ولایت مدار شکل گرفته است و وظیفه تک تک احاد مردم حفاظت و تقویت این امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، اظهار کرد: دیدگاه تولید امنیت منسجم که حاصل همگامی دو دیدگاه امنیت اجتماعی و نظارت انتظامی است بهترین روش تقویت و تولید امنیت بوده که تمامی ارکان جامعه از افراد، خانواده، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اموزشی، اقتصادی در این مهم نقش دارند.

سرهنگ خورانی با بیان اینکه فرهنگ و باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، ادامه داد: امنیت و آرامش مان را مدیون همه شهدا هستیم و شهدا سرمایه عظیم خود یعنی جانشان را برای عزت و اقتدار کشور در طبق اخلاص تقدیم کردند و کمترین وظیفه ما ادامه دادن راه آنهاست.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان بیان کرد: شهیدان عرصه نظم و امنیت از افتخارات نیروی انتظامی هستند و مایه مباهات امروز پلیس هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.