بهره برداری از ۷۷ کلاس درس در خراسان جنوبی تا پایان شهریور

استاندار خراسان جنوبی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال ۷۷ کلاس احداث شده توسط بنیاد برکت در قالب ۴۳ طرح آموزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: با بهره‌برداری از این تعداد کلاس حدود ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع به فضا‌های آموزشی استان افزوده می‌شود و یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

او افزود: خراسان جنوبی اولین استان کشور است که در سه زمینه حذف مدارس کانکسی، حذف بخاری‌های غیراستاندارد و هوشمندسازی مدارس گام بلند و عملی برداشته است و اینکه این کلاس‌ها به طور میانگین بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معتمدیان، بر تسریع در احداث آموزشگاه ۳۶ کلاسه حیات طیبه تاکید کرد و بیان کرد: ۴۳ طرح آموزشی در شهرستان‌های درمیان، سرایان، سربیشه، نهبندان و عشق‌آباد منطقه دستگردان طبس قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ساخت ۳۰۰ کلاس درس در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از اتصال ۵۰۰ مدرسه استان به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد تا پایان سال جاری به یک هزار مدرسه افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: زمینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافته است.

۱۷۸ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در ۲ هزار و ۷۵۰ آموزشگاه ۱۱ شهرستان استان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار