کشف ۱۴۵ میلیون ریال چک پول تقلبی در اسلام آباد غرب

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اقدام به موقع پلیس اسلام آبادغرب، ۱۴۵ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:ماموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پژو پارس پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده، ۱۴۵ میلیون ریال چک پول تقلبی به همراه ۲ قبضه سلاح کمری و تعدادی فشنگ کشف شد.

سرهنگ سلمانی همچنین با اشاره به دستگیری ۲ سرنشین خودروی پژو پارس، از معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

جانشین فرمانده  نیروی انتظامی استان  کرمانشاه در پایان گفت: پلیس آماده مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد با فرصت طلبانی است که برای منافع شخصی و یا قدرتنمایی امنیت جامعه را با اخلال روبرو می‌کنند.

توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: در ۲ ماه نخست امسال ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ محسن ویسی اظهار داشت: عمده جرائم موتورسیکلت‌های توقیفی را نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن اعلام کرد.
او در پایان از ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با وسایل نقلیه متخلف خبر داد.

دستگیری ۲۰۸ مجرم در سرپل ذهاب


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: در ۲ ماه سپری شده از سال ۲۰۸ مجرم توسط ماموران پلیس شهرستان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: از مجموع مجرمان دستگیر شده ۸۹ نفر آن‌ها سارق و ۲۱ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر بوده اند.

او همچنین با اشاره به توقیف ۱۱۸ دستگاه خودرو و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت، گفت: ۵۵۰ واحد صنفی نیز در این ۲ ماهه مورد بازدید قرار گرفتند که با ۳۱۲ واحد صنفی متخلف در راستای پیشکیری از شیوع کرونا برخورد شد.
سرهنگ رضایی ادامه داد: کشف بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۹۴۶ حبه قرص روانگردان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب همچنین با اشاره به کشف ۱۱۰ فقره سرقت، گفت: ۲ فقره جعل اسکناس به ارزش ۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.
او در پایان از کشف ۲۲ تن چوب و ۳۶۳ نخ سیگار قاچاق نیز خبر داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.