فاز ۲ شهرک صنعتی بهشهر صاحب اسناد تفکیکی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اخذ اسناد مالکیت تفکیکی فاز ۲ شهرک صنعتی بهشهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ،گفت: با توجه به اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار و همچنین دریافت تسهیلات، نیاز مبرم به سند مالکیت تفکیکی داشته اند، با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بهشهر مشکل اسناد مالکیت تفکیکی این شهرک برطرف شد.

او افزود: ۵۲ برگ سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی آماده و واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند می‌توانند با مراجعه به دفتر شهرک نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام نمایند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه دریافت و ارائه سند تک برگی مالکیت برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از اولویت کاری و برنامه اصلی شرکت است گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات شهرستانها، بدنبال رفع موانع دریافت سند‌های ثبتی و تفکیکی است.

موسوی ادامه داد: با واگذاری سند تک برگی مالکیت به واحد‌های تولیدی، بخشی از نیاز‌های فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: مساحت عرصه فاز ۲ شهرک صنعتی بهشهر ۶۲ هکتار می‌باشد و بستر مناسب برای سرمایه گذاری صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی، در این شهرک صنعتی فراهم است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار