امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۵۲ مورد حادثه

سرپرست جمعیت هلال احمر استان از امداد رسانی نیرو‌های هلال احمر به ۲۵۲ مورد حادثه در دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: از این تعداد حوادث ، ۳۹ درصد خدمات امدادی در حوادث جاده ای، ۲۰ درصد در حوادث شهری، پنج درصد در حوادث کوهستان، ۳۱ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی و پنج درصد نیز در دیگر حوزه‌های امدادی بوده است.

او با بیان اینکه در ماموریت‌های امسال به هزار و ۶۵۶ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: مجموع حوادث رخ داده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد و مجموع حادثه دیدگان نیز ۶۲ درصد کاهش داشته است.

رضایی ادامه داد: ۱۹ درصد از حادثه دیدگان نیز در حوادث جاده ای، ۷۴ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی، پنج درصد در حوادث شهری و دو درصد در دیگر حوزه‌ها خدمات گرفته اند.


بیشتر بخوانید: رشد هفت درصدی حوادث جاده‌ای در خراسان‌جنوبی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه ۸۵۹ نیروی هلال احمر در قالب ۳۵۳ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: ۳۲۸ خودروی امدادی هم در این حوادث به کار گرفته شد.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴۳ نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده اند، افزود: همچنین ۳۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شده است.

رضایی گفت: شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار