تست کرونای ۲ بازیکن شاهین منفی است

سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره نتایج تست کرونای بازیکنان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه شاهین بوشهر، خداکرم ایزدپناه اظهار داشت: ضد عفونی دفتر باشگاه و کلیه اماکن تمرینی تیم و همچنین تمامی روند آزمایشات توسط باشگاه در ۲ نوبت بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هماهنگی با هیئت پزشکی ورزشی استان و فدارسیون پزشکی ورزشی انجام شده است و هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم و هر اتفاقی را طبق پروتکل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص ابتلا ۲ بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه دقایقی پیش نتیجه آزمایش ۲ بازیکن مطرح شده منفی اعلام شد و تا صبح امروز (چهارشنبه) هیچ نتیجه ای مثبت نشده است. متاسفم که برخی رسانه‌ها در این شرایط سخت و بحرانی بدون اطلاع دقیق اقدام به انتشار اخبار کذبی می‌کنند که باعث نگرانی و تشویش یک مجموعه بزرگ و پرطرفدار می‌شوند و خانواده‌های بازیکنان را هم تحت تاثیر و نگرانی قرار می‌دهند.

او تاکید کرد: بار دیگر اعلام می‌کنم به دنبال انتشار اخبار صحیح و شفاف سازی در خصوص تست‌های بیماری کرونا هستیم، چون سلامت جامعه و مجموعه باشگاه تحت تاثیر خواهد بود و خواهش می کنیم تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اخبار صحیح و دقیق را از روابط عمومی باشگاه و رسانه‌های رسمی باشگاه دریافت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار