توزیع ۷ هزار بسته غذایی دررزمایش کمک‌های مومنانه

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از توزیع ۷ هزار بسته غذایی در رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح  امروز در آیین توزیع دومین مرحله از کمک‌های مومنانه که در سالن ورزشی شهید کاظمیان طبس برگزار شد،گفت: در ماه مبارک رمضان قریب ۷ هزار بسته‌ی غذایی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت ۱۱ هزار و ۹۰۰ دانش آموز و فرهنگی، جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات می‌شود که بین دانش آموزان یتیم، محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.


بیشتر بخوانید: توزیع ۶۰۰ بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه طبس


واقعی با اشاره به توزیع بیش از یک هزار دست البسه در آستانه سال نو و کمک‌های نقدی خیرین جمعاًبه ارزش ۵ میلیارد تومان به دانش آموزان محروم استان؛ ابراز داشت: علاوه بر این در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم نیز بین دانش آموزان محروم روستایی و عشایری استان توزیع شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به مشارکت دانش آموزان ۱۱ شهرستان بشرویه، بیرجند، خوسف، درمیان، سرایان، سربیشه، زیرکوه، قاین، فردوس طبس، نهبندان و منطقه دستگردان در این رزمایش افزود: از روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا فرهنگیان و دانش آموزان نوع دوست، مومن، بسیجی و بصیر استان برای تامین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان نیازمند پای کار آمده و اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند.

واقعی با اشاره به آغاز رزمایش تولید علم و محتوای علمی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان تا امروز عملکرد خوبی در مدیریت دو جبهه تعلیم و تربیت و مبارزه با کرونا داشته و دارند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.