شهردار خرمشهر خبر داد؛

کاشت ۴۰۰ نهال در کوی نود هکتاری خرمشهر

شهردار خرمشهر از کاشت ۴۰۰ نهال در کوی نود هکتاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: در ادامه عملیات بلوار جدیدالاحداث کوی نود هکتاری، با هدف زیباسازی منظر شهری و داشتن فضای سبز مناسب، نسبت به کاشت ۴۰۰ نهال به طول ۱۲۰۰ متر طول اقدام شد.

او افزود: این اقدام نه تنها ساخت‌وساز در این منطقه را افزایش داده، بلکه  می خواهیم شهروندان تمایل به زندگی کردن در این محله را با رضایت از خدمات عمرانی انجام شده، داشته باشند.

شهردار خرمشهر وضعیت پیشین این منطقه را یادآور شد و گفت: منطقه نود هکتاری تا چندی پیش منطقه‌ای فاقد هرگونه امکانات عمرانی همچون آسفالت معابر بود و به خاطر شرایط دشوار زندگی در آن با وجود وسعتش خانوار‌های اندکی در این منطقه زندگی می‌کردند که در نهایت پروژه بهسازی معابر کوی نود هکتاری از قبیل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر در آن منطقه توسط شهرداری خرمشهر عملیاتی شد.

دارابی با تأکید بر اهمیت فضای سبز از ایجاد فضای سبز معابر به عنوان بخشی از فضا‌های سبز شهری یاد کرد و افزود: از آنجا که درختکاری حاشیه‌ای پیاده‌رو‌ها و آیلند‌های وسط بلوار در روحیه و نشاط و شادابی شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند و موجب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می‌شود، شهرداری خرمشهر با کاشت نهال در کوی نود هکتاری این مهم را علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار خود قرار داد.

منبع مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.