تولیدفیلم های آموزشی رشته تنیس روی میز دراستان کردستان

فیلم های آموزشی رشته تنیس روی میز کانون های ورزشی کشور در استان کردستان تهیه و تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوش گوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در اولین نشست دبیرخانه تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت و فدراسیون ورزش دانش آموزی بنا دارد در یک همکاری مشترک، محتوای آموزشی رشته‌های ورزشی قابل اجرا در سطح کانون‌ها و مجتمع‌های ورزشی را به صورت یکسان و هماهنگ کشوری تهیه کنند که در این راستا اقدامات اجرایی برای تهیه فیلم‌های آموزشی ۷ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب زنی آغاز شده است.

او افزود:با نظر وزارت متبوع، استان کردستان به عنوان دبیرخانه تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز انتخاب شده است که ضمن خرسندی از حسن اعتماد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت نسبت به استان، بایستی تمام تلاش و اهتمام اعضای دبیرخانه طرح معطوف به تهیه فیلم‌های مدنظر با استاندارد‌ها و چارچوب‌های تعریف شده باشد.

خوش گوار با اشاره به این مطلب که در نهایت این فیلم‌ها پس از بررسی نهایی به عنوان مرجع و مأخذ آموزش رشته تنیس روی میز در کانون‌های ورزشی در اختیار تمام استان‌های کشور قرار می‌گیرد، گفت:آموزش این رشته در سه سطح مبتدی، نیمه پیشرفته و پیشرفته صورت می‌گیرد که هر سطح شامل ۵ جلسه ۲ دقیقه‌ای می‌باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیز در جهت تداوم تحرک و فعالیت بدنی دانش آموزان در خانه، ۵ جلسه آموزش این رشته نیز در فضای منازل تهیه خواهد شد.

وی از فرشید کوکبی به عنوان مدیر اصلی دوره نام برد و گفت: با توجه به توانمندی و پیشینه این رشته و حضور نفرات مؤثر در استان با هماهنگی فدراسیون دانش آموزی از حضور مغتنم آقای جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز کشور، آقای امیر عمیدی مدرس ملی این رشته در استان بهره خواهیم برد.

خوش گوار در پایان افزود: با حضور ۶ دانش آموز و استفاده از سه دوربین متحرک و ثابت و حضور مسئول انجمن تنیس روی میز به عنوان ناظر فنی، از ۱۱ تا ۱۵ خردادماه شاهد تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.