مرگ بچه ده ساله و مصدومیت 9نفر درپی واژگونی پیکان وانت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: واژگونی خودرو پیکان وانت در جاده برغان باعث مصدومیت ۹ نفر و فوت یک پسر بچه ۱۰ ساله شد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در ساعت ۱۹:۴۰ عصر روز گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در جاده برغان حوالی روستای سرهه از توابع شهرستان ساوجبلاغ، ماموران گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی صحنه حادثه مشخص شد که یک دستگاه پیکان وانت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه منحرف و سپس واژگون شده و در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

سرهنگ فیض جعفری گفت: یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه ۱۰ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات وارده و وخامت حالش پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با تاکید بر ضرورت خودداری رانندگان وانت بار‌ها از سوار کردن مسافر در پشت وانت، افزود: حادثه همواره در کمین است و هرگونه بی احتیاطی از طرف راننده و یا عامل دیگر موجب تصادف مرگبار می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.