دستگیری سارقان طلاجات میلیاردی در قائم شهر

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۱۴ میلیارد ریال طلاجات و جواهرات مسروقه در قائم شهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت طلاجات و جواهرات شهروندان در شهرستان قائم شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی میدانی صحنه سرقت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، رد یکی از متهمان به سرقت که فردی غیر بومی و اهل یکی از استان‌های همجوار بوده را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی متهم و محل اختفای این فرد از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر برای دستگیری این فرد خبر داد و افزود: متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر شد.

سردار میرزایی، گفت: دو همدست متهم نیز که با همکاری متهم اصلی این پرونده با یک دستگاه خودروی برلیانس سفید رنگ با پلاک سرقتی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف طلاجات و جواهرات گرانقیمت مسروقه به ارزش ۱۴ میلیارد ریال از متهمان، گفت: این افراد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۴۵ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان‌های قائم شهر، بابل و بابلسر اعتراف کردند.

سردار میرزایی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: این افراد پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.