معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: پرونده برانکو را به CAS ارجاع دادیم

خواجه‌وند گفت: اعتراضی که در پرونده برانکو باید به دادگاه CAS  ارجاع داده می‌شد، دیروز صورت گرفت و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: پرونده برانکو را به CAS ارجاع دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: درباره این موضوع اطلاع رسانی شده است و در سایت باشگاه مصاحبه‌هایی در این خصوص وجود دارد. اعتراضی که باید به دادگاه CAS  ارجاع داده می‌شد، دیروز صورت گرفت و لایحه‌ها و دفاعیات ما به صورت کامل تنظیم شد و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

او درباره اینکه چنین اعتراضی می‌تواند هزینه‌ی اضافی برای باشگاه داشته باشد، تصریج کرد: این موضوع ۲ تکلیف دارد. ابتدا تکلیف حقوقی دارد و من به عنوان شخص حقوقی باشگاه این وظیفه را دارم تا در مهلت مقرر، پرونده‌ها را پیگیری کنم. باید ۶ ماه پیش پول برانکو داده می‌شد و به هر حال باشگاه شرایط خاص روز خودش را دارد. چیزی هم که مدیریت باشگاه به شدت پیگر است، امکان مذاکره و مصالحه با برانکو بوده و حتما این موضوع پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید: مدارک باشگاه پرسپولیس علیه کالدرون


خواجه‌وند درباره پرونده آنتونی استوکس گفت: درباره موضوع استوکس همه پروسه قانونی این پرونده را طی می‌کنیم و نامه‌هایی را ارسال کردیم و حتما پیگیر پرونده او خواهیم بود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار