اخبار حوادث ۷ خرداد ۹۹؛

کشف ۱۳۵ کیلو گرم تریاک/ توقیف محموله بادام هندی قاچاق

اخبار حوادث امروز ۷ خرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ ) را اینجا بخوانید.

کشف ۱۳۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر و فارس، از یک دستگاه خودرو ۱۳۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی، فعالیت فردی را که به صورت حرفه‌ای و عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر و فارس فعالیت داشت، تحت نظر بگیرند.

سردار خلیل واعظی افزود: سپس مشخص شد این فرد قصد دارد محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه سواری در یکی از شهرستان‌های استان فارس جابه جا کند.

او بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، خودروی حامل مواد مخدر در جاده شهرستان کوار شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۳۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک متهم دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.

کشف بادام هندی قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: با توقیف یک خودرو سواری ۵۴۰ کیلوگرم  بادام هندی خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: ماوران پاسگاه انتظامی رستمی، یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق را در جاده ساحلی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۴۰ کیلوگرم بادام هندی خارجی قاچاق بدون هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه بیان کرد: کارشناسان ارزش بادام هندی‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در بوشهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، با کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت نفر همراه بود.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: در اجرای طرح افزایش احساس امنیت و آرامش در محلات جرم‌خیز، طرح ضربتی و غافلگیرانه پاکسازی مناطق آلوده در شهر بوشهر اجرا شد و با متلاشی شدن  یک پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر، هفت معتاد هنگام مصرف مواد مخدر دستگیر شدند.

او ادامه داد: ماموران در این مکان چهار کیلو و ۶۳۷ گرم تریاک، ۳۳ گرم شیره تریاک و ۹ گرم تفاله تریاک، کشف کردند و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و تاکید بر استمرار و جدیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی محلات جرم خیز از مردم خواست: هر گونه اخبار و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در دشتی

فرمانده انتظامی دشتی از دستگیری دو نفر سارق و مالخر و کشف سه فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، ماموران، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: متهم که دارای سوابق متعدد است در بازجوی فنی به سه فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و بیان کرد اموال مسروقه را نیز به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی دشتی ادامه داد: ماموران کلانتری فرد مالخر را نیز شناسایی و او را دستگیر کردند.

صیادی به مردم توصیه کرد: برای در ورودی منزل، از قفل‌های مطمئن و استاندارد استفاده کنند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.