تشکیل ۳۷ پرونده تخلف نانوایی‌ها در سیستان و بلوچستان

معاون امور بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ پرونده تخلف به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در اردیبهشت امسال برای نانوایی‌های این استان تشکیل شد.

محمد قاسمی معاون امور بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در اردیبهشت سالجاری از ۶۴۷ کارخانه آرد و نانوایی سیستان و بلوچستان بازرسی انجام شد.

او با بیان اینکه برای این نانوایی‌ها پرونده تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شده است افزود: کم فروشی، گران فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد از جمله تخلفات این مراکز بوده است.

معاون امور بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از عموم مردم درخواست کرد گزارشات خود در زمینه تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب،احتکار و انبارهای بی نام نشان را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با حضور در محل سازمان و ادارات تابعه در سراسر استان ارائه کنند.

او بیان کرد: پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش را به برقرار کننده تماس اعلام خواهند کرد.

قاسمی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان همچنین می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir گزارشات خود را ثبت که از همین روش گزارشات مردمی قابل رسیدگی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار