آزادراه رشت - قزوین به بهره برداری می رسد

محمدباقر نوبخت گفت : باقیمانده طرح آزادراه رشت - قزوین و طرحهای زمانبندی شده سال۹۹ در کشور تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمدباقر نوبخت،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از طرح باقیمانده آزادراه رشت - قزوین در رودبار با بیان اینکه این بازدید براساس تعهد قبلی، صورت گرفته است،افزود: اعتبارات تمام طرحهایی که بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال۹۹ به بهره‌برداری برسد از جمله آزادراه رشت - قزوین باید تامین و در موعد مقرر به بهره برداری برسد و هیچ خلف وعده ای انجام نخواهد شد.

اواز شروع تخصیص اعتبارات برای آزادراه رشت - قزوین در فروردین امسال خبر داد و گفت: برای نخستین بار برای طرح آزادراه رشت - قزوین و دیگر طرح‌های مهم استانهای کشور که برنامه زمانبندی آنها سال۹۹ است در فروردین امسال اعتبار تخصیص داده شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کردو افزود: با بهره برداری از طرح آزادراه رشت - قزوین بر اساس برنامه زمان بندی شده، هموطنان می توانند بدون مشکل ترافیک از مواهب الهی استان برخوردار شوند.

نوبخت گفت: با وجود همه کمبود منابع مالی که در کشور وجود دارد از جمله قیمت نفت و رکود مالیات به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی شده است.

او با تاکید بر این که با توجه به شرایط، در منابعی که از پیش تعیین شده محدود نمی شویم ،گفت: با نظارتهای که اعتبار نیاز باشد تامین کند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بر اساس تعهدات قبلی مسیر برگشت باقیمانده آزادراه رشت قزوین از داخل شهر رودبار می گذرد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.