بسته حوادث گلستان؛

از دستگیری معتادان متجاهر در گالیکش تا به دام افتادن سارقان کابل برق در آق قلا

مهمترین اخبار حوادث شهر‌های مختلف استان گلستان را در این بسته خبری مرور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین اخبار حوادث روز گلستان را در این خبر مرور می‌کنیم.

جمع آوری ۴۰ معتاد متجاهر در گالیکش

سرهنگ فریدون جهان تیغ فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پر خطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: طی عملیات‌های انجام شده ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تعداد ۴۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.


دستگیری سارق کابل برق با ۲۲ فقره سرقت

سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در آق قلا و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی سارق آغاز و سرانجام پس از یک سری تحقیقات میدانی گسترده و بررسی‌های اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

دادگر ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

او افزود: سارق که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجه شدن با شواهد و مستندات غیر قابل انکار پلیس به ۲۲ فقره سرقت کابل برق در آق قلا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت: تعامل سازنده مردم و دستگاه‌های مختلف با پلیس نقش به سزایی در ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها خواهد داشت.
 

افزایش ۱۰۷ درصدی کشف سرقت‌ها در گنبدکاووس


سرهنگ یعقوب قزلسفلی جانشین فرمانده انتظامی گنبد کاووس گفت: در راستای تشدید فعالیت‌ها و اقدامات پلیسی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای در شهرستان گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی و مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون بیش از ۴۲۸ فقره انواع سرقت کشف شده، افزود: با تلاش پلیس، ۱۰۷ درصد افزایش کشف سرقت‌ها را نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان شاهد هستیم.

سرهنگ قزلسفلی گفت: در جهت پیشگیری از سرقت و مبارزه با بزهکاران و مجرمان، حلقه ارتباطی دوسویه مردم با پلیس تنگ‌تر شده و رمز موفقیت پلیس در مأموریت‌ها بر اساس همین مشارکت سازنده است.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان یکی از نمونه‌های بارز مشارکت مردم با پلیس را حذف فرصت‌های وقوع جرم دانست و توصیه کرد که شهروندان هرگونه مورد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 


کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در مینودشت


سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی مینودشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ بای گفت: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی مینودشت با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی برابر قانون با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.