قلم مجازی نویسان، زیر ذره بین پلیس فتا

رئیس دادگستری استان یزد گفت: پلیس فتا به منظور رصد و نظارت بر فضای مجازی در شهرستان بافق فعال شود.

قلم مجازی نویسان بافقی، زیر ذره بین پلیس فتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس دادگستری استان یزد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق گفت: یکی از مشکلات حوزه قضایی، بحث فضای مجازی است که برخی افراد با مقاصدی دست به قلم می‌شوند که زیبنده شهرستان نیست.

او افزود: در این باره توصیه شده که مراقب باشند انسجام و وحدت بین مسئولان و مردم حفظ شود و در این حوزه نظارت قوی تری داشته باشند.

رئیس دادگستری استان یزد ادامه داد: باید  پلیس فتا به منظور رصد و نظارت بر فضای مجازی در این شهرستان فعال‌تر شود.

دهشیری با اشاره به مسائل پساکرونا در حوزه کارگری تصریح کرد: پیشنهاد شده در صورت نیاز، شورای حل اختلاف صلحی ویژه کارگری در شهرستان دایر شود.

او بر ضرورت برخورد با زمین خواری تاکید کرد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه زمین خواری باید فعالیت بیشتری داشته باشد و حداقل فصلی یکبار با حضور نهاد‌های متولی حوزه زمین در شهرستان برگزار شود.

رئیس دادگستری استان یزد همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود به وظایف دولت اشاره کرد و افزود: دولت در منظر درونی خود باید بهترین خدمتگذار برای ملت باشد و وظیفه دارد امنیت، عدالت و رفاه را برای مردم فراهم کند.

دهشیری با بیان اینکه نیمی از پرونده‌های کیفری شهرستان مربوط به مشکلات خانواده است، تصریح کرد: اگر خانواده مدیریت شود در حوزه‌های دیگر شاهد پرونده های کمتری خواهیم بود.

او تاکید کرد: در کشور ما حدود ۱۶میلیون نفر و در استان یزد ۱۳۰هزار نفر پشت خط ازدواج هستند.

در این مراسم از خدمات ۵ ساله محمد سجاد اعتباری به عنوان رییس دادگستری شهرستان تجلیل و دهقان شوازی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.