ساخت مسکن مناسب و ارزان‌قیمت از سیاست‌های جدی دولت است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساخت مسکن مناسب و ارزان‌قیمت برای افراد فاقد مسکن از جمله سیاست‌های اصلی دولت است که با همکاری و مشارکت مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و ۶۰۰ واحد مسکونی بنیاد برکت در تبریز، با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات چشمگیر این ستاد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام، اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بخش احداث مسکن، حمایت از زلزله‌زدگان و کمک به دولت در بحران‌های مختلف انجام داده است که به نمایندگی از مردم فهیم استان، از تلاش‌های ارزشمند این مجموعه قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به اهمیت روزافزون احداث مسکن و وابستگی اقتصادی ده‌ها صنعت زیرمجموعه به این بخش، گفت: رونق ساخت‌وساز و احداث مسکن یکی از سیاست‌های جدی دولت است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: رونق بخش مسکن، اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

او گفت: اهمیت مسکن در زمان شیوع کرونا بیش از پیش ثابت شد و یکی از پیامد‌های مثبت این بیماری، توجه مردم به خانه و استفاده از ظرفیت‌های داخل برای حل مشکلات بود.

او با انتقاد از بلندمرتبه‌سازی‌های بی‌هدف و انتفاعی در برخی شهرها، گفت: احداث مسکن هدفمند، ارزان و مقاوم برای افراد فاقد مسکن، از جمله موضوعاتی است که با همکاری دولت و مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.