شهردار کوزه کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  جهانپور کوزه کنانی شهردار کوزه کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب شد.

 جهانپور کوزه کنانی افزود: در راستای سازماندهی مبلمان شهری و کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی ۸۰ مخزن زباله پلی اتیلن نصب شد.

او افزود: با نصب این سطل‌های زباله انتظار می‌رود که به بهداشت محیط، عملیات جمع آوری زباله‌های شهری در کمترین زمان ممکن انجام شود.

جهانپور گفت: مجهز بودن سطل‌های زباله پلی اتیلن به درب و زیر مخزنی و در نتیجه جلوگیری از نفوذ جانوران و حشرات در داخل مخزن و اطراف آن را از قابلیت‌های چشمگیر این وسیله برشمرد.

شهردار کوزه کنان گفت: با توجه به محل قرار گرفتن مخازن زباله در جایگاه مخصوص خود، این امر سبب کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر و کاهش مزاحمت برای تردد شهروندان می‌شود.

جهانپور با اشاره به نقش شهروندان در نگهداری و محافظت از این سطل ها، گفت: نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر قابل توجه است.

او افزود: کوزه کنان یکی از شهر‌های زیبای شهرستان شبستر در سطح استان آذربایجان شرقی به سبب همین توجه و مشارکت مردم در امور شهری است.

شهر کوزه کنان از توابع شهرستان شبستر نزدیک به ۱۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار