مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داد؛

خداحافظی اهالی غیزانیه با مشکل تامین آب/ بزودی آب راهی روستاها می‌شود

صادق حقیقی پور گفت: اهالی غیزانیه مطمئن باشند تا ۳ هفته آینده پروژه انتقال آب از شیبان به این بخش وارد مدار می‌شود و بخش عمده مشکلات آن‌ها رفع خواهد شد.

صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسئولیت تامین آب بخش غیزانیه از روز شنبه ۳ خردادماه به شرکت آبفا استان واگذار شد و این قول را به اهالی این بخش می‌دهیم که در موعد ۳ هفته ای تعیین شده، مشکل آب در غیزانیه و مشرحات رفع شود.

او با اشاره به بازدید از پروژه خطوط انتقال آب اشاره کرد و افزود: عملیات تکمیل پروژه از تصفیه خانه شیبان، خطوط انتقال آب در ایستگاه پمپاژ صفیره و همچنین پروژه آبرسانی در دهستان مشرحات همه فعال هستند و در موعد مقرر شده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

حقیقی پور هدف پروژه انتقال آب از شیبان به غیزانیه را آبرسانی به ۳۶ روستای دهستان نزهه و ۷ روستای مشرحات در این بخش عنوان کرد و بیان داشت: خطوط قدیمی انتقال آب درحال حاضر فعال هستند و با طرح کنونی که وارد مدار خواهد شد، مشکلات سایر بخش‌ها رفع می‌شود.

این مقام مسئول به انتقال آب به غیزانیه از تاسیسات کم توله رامهرمز اشاره و اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با جداسازی برخی از روستا‌ها از این تاسیسات، بتوانیم آب بیشتری را به روستا‌های انتهای مسیر خطوط لوله آب منتهی به بخش غیزانیه برسانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.