کشف ۶۶۵ کیلو انواع مواد مخدر در مازندران

۶۶۵ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در مازندران کشف شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: ۶۶۵ کیلو انواع مواد مخدر و ۹۵ هزار و ۵۱۴ عدد انواع قرص و داروی مخدر از ابتدای امسال تاکنون در مازندران  کشف شد.

او با بیان اینکه ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر نیز طی این مدت در استان متلاشی شدند، افزود: ۲ هزار و ۲۲۰ خرده فروش و عاملان افیونی نیز در استان دستگیر شدند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: در این مدت ۵۳ عملیات برجسته مبارزه با سوداگران مرگ در استان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: کشت خشخاش در گلخانه‌ها

سرهنگ ثقفی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، طی ۲ ماه گذشته ۵۲۱ طرح عملیاتی در  استان به اجرا درآمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران نقش مشارکت‌های مردمی را در ریشه کن کردن اعیتاد در جامعه اثر گذار برشمرد و از شهروندان خواست: ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار