تکریم و معارفه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرایان

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سرایان تکریم و معارفه شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه استان در این مراسم گفت: برای حفاظت از این انقلاب و نگهداشت این انقلاب، پاسدارن جدی قوی و محکم میطلبد که تلاش همه پاسداران هم این است که از هیچ کوششی در عرصه‌های مختلف سپاه و مدیریت فرماندهی فروگذار نباشند و خود را به حد اعلای پاسداران راستین این انقلاب برسانند.

او افزود: این انقلاب جای خود را در همه نقاط جهان باز کرده است، نمونه قدرتنمایی ونزوئلا در برابر آمریکای بظاهر قدرتمند یک الگوبرداری از انقلاب بزرگ ایران است که توانستند در برابر این شیطان بزرگ ایستادگی کنند؛ و امروز با چنگ و دندان و از دریا و هوا به استقبال نفت کش‌های ایرانی امدند و ان‌ها را اسکورت کردند و خود را از بن بست اقتصادی نجات دادند.


بیشتر بخوانید: جای نگرانی نیست/ وجود امنیت کامل در مرزهای خراسان جنوبی


سردار قاسمی همچنین ضمن یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: همه دنیا دیدند که این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت چطور در کنار مرز‌های اسرائیل با طراحی‌های هوشمندانه تمام نقشه‌های استکبار و آمریکا در منطقه را بر هم زد. امروز تمام نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیرو‌های انتظامی درس بزرگ امام و رهبری را بخوبی اموختند و با تمام قوا در صحنه‌های مختلف به میدان آمدند در مقابله با کرونا، در رزمایش مساوات و کم‌های مومنانه در هفته‌ها و روز‌های اخیر بخوبی به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: این انقلاب اسلامی که قرار است در تمام دنیا تحول ایجاد کند نیاز به پاسدار و محافظ هم دارد و حراست و جلوگیری از افت‌ها برای اینکه انقلاب از مسیر خود خارج و متوقف نشوداز وظایف و رسالت بسیج و سپاه انقلاب اسلامی است.

در این مراسم از فرمانده سابق سپاه سرهنگ امانتی تقدیر و تشکر شد و سرهنگ فرخنده به فرماندهی سپاه پاسدارن شهرستان سرایان منصوب شد.

همچنین از مسول سابق حفاظت اطلاعات سپاه سرایان اقای ضیایی فر تقدیر و اقای بصیری پور به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.