نظارت بر پروژه بیمارستان روانسر باجدیت دنبال می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان ۶۴ تختحوابی شهرستان روانسر با نظارت شورای فنی استان و این دانشگاه کار را انجام می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات پیش روی ساخت بیمارستان روانسر گفت: هدف ما فقط ساخت یک ساختمان و بیمارستان نیست بلکه استحکام سازه و بنا برای ما بسیار مهم و حساس است تا شاهد تکرار حادثه ای مانند تخریب بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ نباشیم.

او بیان کرد: پیمانکار پروژه بیمارستان روانسر در ۲ مرحله دیگر کم کاری و ایرادهای او در اجرای پروژه محرز گردید و فعالیت های او مورد تایید ۲ آزمایشگاه مرجع کرمانشاه و مشهد نیز قرار نگرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: شورای فنی استان برای بار سوم اجازه داده که پیمانکار فعالیت خود را با نظارت و ارایه راهکارهای این شورا از سر بگیرد.

مرادی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در مقوله نظارت بر پروژه های عمرانی باجدیت عمل خواهد کرد.

او  با بیان اینکه اولویت اصلی دانشگاه مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در اجرای این ماموریت مهم، دیگر رسالت های خود را به خوبی انجام خواهیم داد و پیشبرد پروژه های عمرانی نیز از دیگر اولویت های این دانشگاه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تکمیل ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان روانسر را از دیگر پروژه های این شهرستان ذکر کرد و افزود: برای محوطه سازی و دیوارکشی این ساختمان نیازمند تزریق اعتبارات از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان هستیم.

فرماندار روانسر نیز گفت: راه اندازی بیمارستان این شهرستان به عنوان یک خواسته عمومی و مطالبه اصلی مردم نیازمند همت همه جانبه است.

سعدی مصطفی زاده افزود: برای رفع موانع پروژه بیمارستان روانسر، بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای جابجایی پاسگاه پلیس راه روانسر ـ پاوه مصوب شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار