ترامپ: رای‌گیری پستی باعث تقلب گسترده می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد، رای‌گیری از طریق پست در انتخابات به تقلب گسترده و پایان کار حزب جمهوری‌خواه در ایالات متحده منجر خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه توئیت‌های ادعایی خود درباره انتخابات در ایالات متحده مدعی شد، رای‌گیری از طریق پست به پایان کار حزب جمهوری‌خواه در آمریکا منجر خواهد شد.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «رای‌گیری از طریق پست به تقلب گسترده و سوء استفاده منجر می‌شود. همچنین این کار به پایان حزب بزرگ جمهوری‌خواه منجر خواهد شد. ما هرگز نمی‌توانیم اجازه دهیم که این تراژدی برای کشورمان رخ دهد.»

روز سه شنبه گذشته نیز ترامپ در توئیتی مدعی شده بود چنانچه در کالیفرنیا انتخابات از طریق پست انجام گیرد این عمل منجر به تقلب در انتخابات خواهد شد.

شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به این پیام ترامپ برای اولین بار به توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا برچسب صحت یابی با عنوان «حقایق مربوط به رای‌گیری به صورت پستی را دریافت کنید» زد.

این اقدام توئیتر واکنش ترامپ را برانگیخته است و به همین دلیل سخنگوی کاخ‌سفید اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا درباره شبکه‌های اجتماعی فرمان اجرایی صادر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار