زینب سلیمانی منتشر کرد؛

مهمانان ویژه شهید سلیمانی در گلزار شهدا

زینب سلیمانی با انتشار ویدئویی در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از حضور مهمانان ویژه پدرش در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار دو ویدئو از مزار پدرش در گلزار شهدای کرمان در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از وقوع اتفاقی زیبا خبر داد؛ عروس و دامادی پس از برگزاری مراسم ازدواجشان، با لباس عروسی و دامادی و همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم بر سر مزار ایشان حاضر شدند.

این عروس و داماد از شهید سلیمانی خواستند تا برای خوشبختی و موفقیتشان در زندگی مشترک، دعای خیرش را بدرقه راهی که به تازگی آغاز کرده اند، کند.


بیشتر بخوانید: دلنوشته رئیس مجلس یازدهم برای شهید سلیمانی


زینب سلیمانی با انتشار ویدئویی از حضور این زوج جوان در شب اول زندگی مشترکشان نوشت و توضیح داد که پدرش آن قدر مهمان نواز است که برای این عروس و داماد و زندگی جدیدشان حتما دعا خواهد کرد.

دختر سردار دل‌ها همچنین ویدئویی از گلزار شهدای کرمان و مزار گلباران شده پدرش منتشر کرد که در این ویدئو مداحی محمود کریمی مداح آئینی کشور در وصف حاج قاسم شهید پخش شده است.

در ادامه ویدئو‌های منتشر شده توسط زینب سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سر دارم علمدارکربلاماهمیشه به یادشماهستیم سر دارم مارا هم دعا کنید سر دارم خیلی دلم میخواهید باردیگربه کرمان بیایم وقبرشمارابوسه بزنم سر دارم ای آبروی کشورم ایران ما با شما پیمان می بندیم که همیشه و همه جا پشتیبان رهبر عزیزمان هستیم لبیک یا امام خامنه ای جانم فدایرهبر وخون شهدای عزیزم ،
Iran (Islamic Republic of)
مراد قاسمی بابااحمدی،(حموله)
۰۲:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
روحش شاد سردار دلها بود جایگاهش در کنار صالحین و پیغمبران و امامان خواهد بود من نیز محتاج دعای این عزیز سردار دلها میباشم
جانباز و رزمنده
مراد قاسمی بابااحمدی(حموله)
Netherlands
مهری
۲۳:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
پارسال همین موقع ها بود که یه کتاب تاریخی می خوندم،با خودم میگفتم مگه واقعا کوروش چطوری بوده که مردم سرزمین ایران اونو"پدر" می نامیدند، اصلا فکرش را هم نمیکردم که یکی هست که به اندازه پدرم دوستش خواهم داشت..یکی در همین سال98،در همین نزدیکی.. هیچ کی نمیدونه حاج قاسم،لازم هم نیست کسی بدونه،فقط من و تو و خدا میدونیم که چطور برام پدری کردی.. راهتو ادامه میدم بهت قول میدم ...
Germany
امیر
۲۱:۱۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
با سلام امید وارم خواهر و برادر گرامی من خداوند فرزندان صالحی بهتون هدیه بده.آفرین به شما افتخار میکنم به اینکه در کشوری زندگی میکنم که زنان و مردانی از شیعه هنوز هستن که اینگونه آرمانهایی رو دارن .یا حق.
Canada
نسیبه
۱۷:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
آزادی و راحتی دختران و پسران و مردمان ایران مدیون خون شهدا هستیم به خصوص سردار دل ها ،هرگز حاج قاسم از دل ها بیرون نمی ره و یاد از دل ها نمی ره .تا زنده ایم یاد سردار و شهدای همراهش توی دلمون زندست .و هیچ رسانه خارجی نمی تونه ذهنیت ما رو نسبت به شهدا خراب کنه چون زندگیمون ، ایستادگیمون ، شهامت و شجاعتمون، اقتدارمون مدیون خون شهدا هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
ان شاءالله خوشبخت بشن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
احسنت و مبارکتان باشد بسیار مکان مطهر و مقدسی را برای درخواست دعای خیر و تبرک از صدیق شهید بزرگوار و عزیز سردار دلها انتخاب کردیت انشاءالله خداوند جل جلاله به شما خوبان اجر و سلامتی و طول عمر پر از خیر و برکات حلال و فرزندانی سالم و صالح عنایت کند و آخر عاقبت بخیر شوید و انشاءالله این سنت حسنه و پسندیده حضرت رسول الله ص امکاناتش برای تمامی جوانان مومنین مسلمین حزب الله فراهم شود . والسلام و صلوات التماس دعا .