از سرگیری فعالیت‌های سوادآموزی فارس

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: هم‌زمان با آغاز مجدد فعالیت بیشتر صنوف و دستگاه‌ها در کشور، فعالیت‌های آموزشی سوادآموزی نیز از ابتدای خردادماه جاری در فارس از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهزاد نوروزی چگینی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به مشکلات و موانعی که با بروز بیماری کرونا سد راه انجام فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های حضوری سوادآموزی در فارس شد، گفت: آموزش مجازی نقش مؤثری در پیشبرد امر آموزش داشت و سوادآموزی فارس نیز با راه‌انداز پویش آموزش سوادآموزی (پاس) توانست مانع تعطیلی و به تأخیر افتادن فعالیت‌های آموزشی در این حوزه شود.

او افزود: با توجه به اجرای صحیح مقررات و پروتکل‌های وزارت بهداشت و آغاز فعالیت مجدد اغلب صنوف و دستگاه‌ها از خردادماه جاری، فعالیت‌های آموزشی در سوادآموزی نیز از اول خردادماه و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

نوروزی گفت: کلاس‌های سوادآموزی که بیش از ۴۰ درصد مدت دوره آموزشی خود را گذرانده‌اند و فرایند آموزش آن‌ها به طرق مختلف مجازی و غیرحضوری استمرار داشته است در صورتی‌ که بتوانند تا پایان خردادماه فرایند آموزش را به اتمام برسانند، می‌توانند نسبت به برگزاری امتحانات پایانی با رعایت ضوابط و پروتکل‌های وزارت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام كنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این قبیل کلاس‌ها باید به‌گونه‌ای برگزار شود که تا ۲۰ تیرماه تعیین تکلیف شده و نتایج برگزاری امتحانات آن‌ها نیز در سامانه سوادآموزی ثبت شود.

او، درباره کلاس‌های طرح سوادآموزی اتباع، موضوع توافق‌نامه کمیساریای عالی پناهندگان نیز گفت: این کلاس‌ها باید تا دهم دی‌ماه ۹۸ به پایان می‌رسیدند و اکنون نیز باید اتمام یافته تلقی شوند و هر نوع تغییری در نتایج قبولی آن ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار