پملپ ۴۱ واحد صنفی متخلف در آباده

۴۱ واحد صنفی متخلف در آباده پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلیمان پور رئیس اداره صمت شهرستان آباده گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۴۴ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام و برای ۶۳ واحد متخلف در زمینه گران‌فروشی، نبود درج قیمت، کم‌ فروشی پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات  حکومتی ارسال‌ شده است.

او، بیان کرد: علاوه برمراتب یاد شده ۶ مورد گشت مشترک نیز با حضور نمایندگان دادستانی عمومی و انقلاب، اماکن نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، اتاق اصناف و بازرسان اداره انجام شد.

سلیمان پور تصریح کرد: در مدت یادشده با هماهنگی ودستورمقام قضایی ۴۱ مورد پلمب واحد‌های صنفی انجام‌ شد که علت آن گران‌فروشی، کم‌فروشی، و تخطی از مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بوده است.

رئیس اداره صمت شهرستان آباده ادامه داد: از طرف دیگر اصناف و بازاریان نیز به دلیل نوسانات قیمت در خرید کالا دچار مشکلاتی هستند که انتظار می رود با تثبیت قیمت‌ها بخصوص نوسانات نرخ بازار ارزدرآینده‌ای نزدیک شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

او، از همکاری دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در امر نظارت‌ها از دادستان عمومی و انقلاب و اماکن نیروی انتظامی شهرستان و اتاق اصناف قدردانی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار