جواب تست کرونای بازیکنان تراکتور هنوز نیامده است

باشگاه تراکتور اعلام کرد که هنوز جواب تست کرونای اعضای این تیم را دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور هفته گذشته اعلام کرد که تست کرونای ۴ بازیکن این تیم مشکوک است و  بار دیگر از همه اعضای این باشگاه در آزمایشگاه مورد تایید سازمان لیگ تست مجدد گرفته شد اما هنوز جواب این تست‌ها به دست پزشک این تیم نرسیده است.

گفته می‌شد که به صورت شفاهی به مدیران باشگاه تراکتور اعلام شده است که تست ۴ بازیکن مشکوک به کرونا منفی بوده است، اما مدیر رسانه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.  

جمالی مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای  باشگاه تراکتور ضمن تکذیب این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوع منفی بودن تست کرونای ۴ بازیکن تیم ما گمانه زنی رسانه ها است. این تست‌ها هنوز به صورت مکتوب به باشگاه ارسال نشده است تا اطلاع رسانی کنیم.  

او بیان کرد:  بحث ما برای شروع تمرینات فقط اخذ تست‌های کرونا نیست و مسائل دیگری هم مطرح است. به هر حال تست‌ها در صورتی که منفی هم  باشد چه تضمینی وجود دارد که در روز‌های آینده تست بازیکنان ما مثبت نشود. البته تمهیدات لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی را برای آغاز تمرینات در نظر گرفتیم تا مشکلی به وجود نیاید.  


بیشتر بخوانید: انجام تست PCR از اعضای تیم فوتبال تراکتور


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
تو که نامه زدی انصراف پس این ژانگولر بازیا چیه دیگه :)))
آخرین اخبار