طوفان کرونا در کردستان / افزایش ۱۷۸ نفری مبتلایان

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ تن دیگر به شمار مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد.

طوفان کرونا در کردستان / افزایش ۱۷۸ نفری مبتلایانفرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۲۸۹۲ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

رضاعی گفت: شهرستان‌های سنندج ۹۸۴ نفر، سقز ۴۹۶ نفر، بانه ۲۷۳ نفر، قروه ۲۳۷ نفر، دیواندره ۲۲۷ نفر، مریوان ۲۲۱ نفر، کامیاران ۱۵۷ نفر، بیجار ۱۵۲ نفر، دهگلان ۱۱۴ نفر و سروآباد ۳۱ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

او ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۰۴۳۴ نمونه است که از این تعداد ۲۸۹۲ مورد مثبت، ۷۳۹۲ مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه با اعلام ۱۵۵۸ بیمار بهبود یافته افزود: متاسفانه ۱۵۱ نفر از هم استانی‌های عزیزمان (۴۰ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، نه نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، شش نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.