بیرون کشیدن جسد مرد غرق شده از رودخانه ونایی بروجرد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: جسد مرد ۴۰ ساله که شب گذشته در رودخانه ونایی سقوط کرده بود امروز جمعه از رودخانه بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نادر موسیوند  معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد اظهارداشت: در تماس شب گذشته با آتش نشانی بروجرد مبنی بر سقوط مردی در رودخانه ونایی، ماموران سریعا به محل اعزام و جستجو را آغاز کردند.

او کفت: با توجه به تاریکی هوا و شدت آب رودخانه ونایی جستجو تا نیمه‌های شب ادامه داشت، ولی متاسفانه جسد پیدا نشد.

معاون عملیات آتش نشانی بروجرد افزود: جستجو برای پیدا کردن مرد غرق شده از ساعت ۶ صبح امروز جمعه آغاز و ساعاتی پیش جسد در یک کیلومتری محل حادثه پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

موسیوند ادامه داد: جسد غرق شده متعلق به مردی ۴۰ ساله اهل شهرستان ملایر بود که به دلایل شغلی به روستای ونایی سفر کرده بود.

او اظهار داشت: با توجه به اینکه روستای ونایی یکی از روستا‌های خوش آب و هوا و گردشگری می‌باشد در ایام تابستان میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر است که باید نکات ایمنی در اطراف رودخانه رعایت شود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: خانواده‌های که کنار رودخانه گلرود ونایی را برای تفریح انتخاب می‌کنند از ورود به داخل رودخانه خودداری کرده و مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.