اعزام بالگرد آبپاش برای مهار آتش در مرز خوزستان

با پیگیری‌های مدیر کل مدیریت بحران خوزستان یک فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در مرز خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد اعزام می‌شود.

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هماهنگی لازم برای اعزام یک فروند بالگرد آب پاش به منظور مهار آتش سوزی در مرز استان خوزستان و کهگیلویه بویر احمد در روستای تنگ شیخ بهبهان صورت گرفت که برای اعزام این بالگرد آبپاش با سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان جنگل ها و مرکز هلیکوپتری وزارت دفاع هماهنگی لازم صورت پذیرفت و بالگرد مذکور تا ساعاتی دیگر به منطقه اعزام می شود.

او بیان داشت: آتش سوزی روز گذشته در خسرج در همان روز مهار شد اما به دلیل بالا بودن پوشش گیاهی، وجود علوفه خشک و همچنین بالا بودن دما دوباره آتش شعله ور شد با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه امکان تردد ماشین آلات آتشنشانی وجود ندارد برای همین هماهنگی لازم برای استفاده از ۲۰ دستگاه تراکتور صورت گرفت تا مجدد عملیات مهار آتش انجام شود.

حاجی زاده تصریح کرد: هم اکنون مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیر کل منابع طبیعی استان و معاون اداره کل مدیریت بحران استان مسئولان متولی شهرستان شوش و حمیدیه در منطقه حضور دارند و با فرمانداران شوش و حمیدیه نیز هماهنگی لازم شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.