پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به انتخاب قالیباف برای ریاست مجلس

وزیر آموزش و پرورش در پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی در پیامی به محمد باقر قالیباف انتخاب او به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صحنه درخشان بروز و ظهور خدمتگزاری به مردم شریف با تجلی مردم سالاری دینی و انتخاب‌های آگاهانه و متعهدانه می‌باشد.

رای اعتماد قاطع نمایندگان معزز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان ریاست قوه مقننه را به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش کشور صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون آن برادر گرامی را در این فضای وحدت و همدلی برای خدمت مضاعف به کشورمان از خداوند سبحان خواهانم.

آمادگی همه جانبه‌ی وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی و تاثیرگذارترین نهاد فرهنگی کشور برای توسعه و تعمیق تعاملات با مجلس محترم شورای اسلامی را اعلام می‌دارم.

امید که در سایه سار همدلی، همراهی و همیاری بیش از پیش این دو نهاد در دوره‌ی جدید، بستر مناسب‌تر و مسیر مساعدتری برای تحقق مطالبات مجدّانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب، به ویژه مطالبه‌ی اخیر و خطیر معظّم له پیرامون مقوله‌ی مهم فرهنگ، فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
به جای تبریک به فکر وضعیت تحصیلی بچه ها توی این دوران کرونایی بکنید
آخرین اخبار