معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

برخورد سختگیرانه شهرداری در ناوگان عمومی درصورت عدم استفاده از ماسک

هاشمی گفت: از فردا (شنبه ١٠ خرداد ماه)، تمهيدات سختگيرانه‌اى در صورت عدم استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سيد مناف هاشمى معاون شهردار تهران، با تاكيد بر مصوبه‌ دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسك در مترو و اتوبوس، گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از اينرو هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پايانه هاى اتوبوسرانى ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امكان عرضه ماسك در پايانه هاى تاكسيرانى شهر هم فراهم شده است.

وى با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی تصريح كرد: از فردا ( شنبه ١٠ خرداد ماه) سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاكيد بر اينكه از ورود افراد بدون استفاده از ماسك در تمامى ايستگاه های مترو، اتوبوسرانی ممانعت مي،شود، اظهار کرد: از مردم هم می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کنند و همكاری لازم را نيز در استفاده از ماسك در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.

 انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ماسك كافي نيست بسته بودن پنجر هاي اتوبوس هم خيلي خطرناكه چون وقتي يه كرونايي مياد هوا عوض نميشه و بقيه ميگيرن
Germany
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
این آقا همون مسوول در گرگان نبود ؟
آخرین اخبار