دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۷ فقره سرقت در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۷ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره خبر داد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۷ فقره سرقت در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر، گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان خرمدره، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را که دارای اعتیاد و سابقه سرقت بوده شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ خانی پور اظهار داشت:متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۲۷ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره همراه با یک متهم اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست:ضمن استفاده از نگهبان برای مراقبت از اموال خود، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.