تمجید کارشناس ایتالیایی از رحمان رضایی

کارشناس ایتالیایی و سردبیر سابق سایت «گل» به تمجید از مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  چزاره پولنگی کارشناس ایتالیایی و سردبیر سابق سایت گل آسیا در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان تمجید کرد.

روز گذشته سایت AFC با معرفی ۱۰ بازیکن آسیایی که سابقه حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا را داشته اند، از جمله رحمان رضایی، از کاربران خود خواست تا بهترین بازیکن آسیایی تاریخ این رقابت‌ها را انتخاب کنند.

این سایت امروز (شنبه) به سراغ چزاره پولنگی، کارشناس ایتالیایی ساکن ژاپن، رفته و نظر او را درباره بهترین بازیکن آسیایی سری آ جویا شده است.

سایت‌ ای اف سی نوشت: رحمان رضایی در ایتالیا به خصوص در فصل فوق العاده ۲۰۰۵-۲۰۰۴ مسینا اوج گرفت. پولنگی معتقد است موفقیت یک مدافع در خانه‌ی مدافعانی مانند مالدینی، کاناوارو و باره سی را باید دستاورد بزرگی محسوب کرد.

پولنگی توضیح داد: ایتالیا کشوری است که فوتبال در حقیقت بر پایه دفاع سخت استوار است. من فکر می‌کنم، به طور کلی، ما یک مدرسه عالی از مدافعان وطنی داریم و اینکه کسی از آسیا بیاید و در یک لیگ دشوار جا بیفتد، به خصوص به عنوان یک مدافع، قدرت ذهنی او را نشان می‌دهد. درود بر او.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی بهترین آسیایی تاریخ بوندسلیگا شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار