تحریم ناجا از سوی آمریکا؛ نشان از کارآمدی و ولایت مداری این نیرو دارد

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با انتشار پیامی تحریم ناجا را نشانگر عمق کینه و دشمنی آمریکا نسبت به ملت شریف ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی همواره با نقشه‌های گوناگون همچون تهدید مردم، تحریم‌های نظامی، اقتصادی، دارویی، موادغذایی و غیره سعی بر فشار حداکثری بر ملت ایران داشته است.

امروز، ولایت مداری و ایثارگری‌های نیروی انتظامی در جای جای میهن اسلامی از شرق و غرب کشور گرفته تا دورترین نقاط کشور باعث شده تا فتنه‌های دشمنان سرکوب شود و ایران اسلامی در امنیت کامل، سرافرازتر از گذشته، چون نگینی در جهان بدرخشد.

تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  از سوی آمریکای جنایتکار، نشان از کارآمدی و ولایت مداری این نیرو دارد و نشانگر عمق کینه و دشمنی آمریکا نسبت به ملت شریف ایران است.

قطعا این تحریم محبوبیت نیروی انتظامی را در دل مردم عزیز کشور و دوستداران نظم و امنیت، صدچندان خواهد کرد و این تحریم نیز مانند دیگر تحریم‌های ظالمانه آمریکا کوچکترین تاثیری در اراده پولادین مردم و نیرو‌های مسلح در امر مبارزه با ظلم و ستم طاغوت زمانه نخواهد داشت.

این تحریم نشان از حرکت صحیح ناجا در مسیر ولایت و خط شهدا است و امروز جان برکفان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ‌تر با رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر حفظ امنیت ایران اسلامی قدم بر خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار